Måndag

Sitter i skolan och har samhällslektion, jättetråkigt.. Det är iskallt i skolan också, håller på o fryser ihjäl! Om det inte vore för att jag åker till Kroatien på onsdag skulle jag vara jättedeprimerad nu alltså.. Vädret och skolan just nu, inte kul alls. Snart är jag i värmen igen, det ska vara 30 grader typ varje dag i Kroatien, oooh can't wait!

Min helg har iallafall varit väldigt lugn. I fredags jobbade jag från 22-03 och på lördag kom min söta farmor från Gotland till oss så då umgicks jag bara med henne. Igår pluggade jag typ hela dagen, såg på film med Merdin, aa de var typ det..

Idag går jag i skolan till typ 3 sen ska jag till stan o fixa lite ärenden, bla växla pengar och köpa lite saker. Vi hörs när jag kommer hem, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0