Jobbhelg

Min helg har inte bestått av så mycket annat än jobb. Men det har varit kul iaf! Även om jag bara har jobbat på kvällarna/nätterna har det blivit att jag inte gjort så mycket annat, typ bara sovit hela dagarna. Igår hann jag med en snabb fika innan jag började men det är nog bara det jag gjort.. Idag ska jag bara ta det lugnt, vila upp mig och plugga lite.

Glad tjej innan jobbet:



Har inte så mycket mer o säga egentligen, nu väntar en vanlig skolvecka bara sen nästa onsdag drar jag till Kroatien, can't wait! Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film, ska se "How do you know". Mys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt du är!



vart jobbar du och hur fick du jobbet? skulle vara jätte intressant o få veta! :)

2011-09-11 @ 18:59:27
Postat av: Caroline

Sv anonym: På The Cromwell House som är en restaurang, pub och nattklubb :)

2011-09-12 @ 17:24:34
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart i kroatien ska du? och med vem?

2011-09-12 @ 21:27:21
Postat av: Anonym

vart i kroatien ska du? och med vem?

2011-09-12 @ 21:27:42
Postat av: Caroline

Sv anonym: Jag ska till Zadar och Zagreb med min iv-val grupp, ett härligt gäng!

2011-09-15 @ 16:37:47
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0