Helgen

Har varit sjuk hela helgen, men igår skulle jag på bröllop så då va de bara o ta massa tabletter, nässpray osv o fixa i ordning sig. Gick dit med min familj och Merdin. Bröllopet va jättefint och trevligt med massa god mat och dricka, dans, en eldshow och massa annat kul! Grattis Marie och Johan!

Jag är så ful på dom här bilderna under att jag egentligen inte vill lägga upp dom HAHA men vad gör man inte för bloggens skull..



 



Idag mår jag ännu sämre men har vilat hela dagen så jag hoppas att jag är frisk imorgon så att jag kan gå till skolan. Den senaste veckan har jag haft Harry Potter maraton för mig själv och nu är jag inne på 7:e filmen haha, har bara en till kvar sen ska jag se nyaste filmen på bio, jag längtar till o se den har hört att den är grym men samtidigt vill jag inte för då är ju liksom Harry Potter slut föralltid.. Haha vilken tönt jag är, men jag älskar HP!



Har förresten hittat en skitbra serie som jag har blivit beroende av, Pretty Little Liars heter den och den är verkligen skitbra, riktigt spännande och typiskt tjej-serie med kärlek, massa drama, shopping, tjejproblem osv. Haha love it! Så den kan jag tipsa om, jag är inne på avsnitt 9 nu kommer säkert va klar med hela säsong 1 inom en vecka. När jag väl har börjat kan jag inte sluta..



"Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save. Better lock it in your pocket, taking this one to the grave. If I show you, then I know you wont tell what I said. Because two can keep a secret if one of them is dead."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin klänning!! Vart är den ifrån? :)

2011-09-04 @ 20:58:54
Postat av: Caroline

Sv: Klänningen har jag lånat av en kompis och den är från Cubus, jag gillar den också :)

2011-09-04 @ 21:28:45
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0