Zana har talan!

Hejsan alla Carros läsaree!
Här sitter vi på samhälls lektikonen och tröttnar på livet. Vi tänker på våra sköna sängar där hemma som ska besökas när vi kommer hem he heee, eller nej TRÄNING blir det först!
Jaa... vad ska man säga mera då bloggisen? Carro ville förresten att jag skulle skriva att jag älskar henne, så får väll göra det... ÄLSKAAAR DIG CARROOOOOOOOOOOOOOOO <3 <3

Här är carro med sin NYA bästavän i Kroatien hahahahaha



En bild på mig och carro, sjuuuuuuuuuuuuuuukkt söta.
(skott i pannan så fuuula haha)




En bild på miggggggggggggggggg, TRÖTT PÅ LIVET hahah



Avslutar med en bild på mig och min söta albanska näsa hahaha

KYSS PÅ ER ALLAAAAAA <3


Kommentarer
Postat av: dorin

fan va gulliii du e assååååå

2011-10-31 @ 23:06:32
URL: http://dorinkorial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0