We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection


Hellooo. Jag har haft en vanlig skolvecka bara. Igår tog jag en fika på Coffehouse med mina saknade tjejer efter skolan, sen jobbade jag 22-03. Vaknade kl 15.30 idag haha, ångest, vill inte vända på dygnet alltså!

Nu sitter jag och kollar runt på olika webshoppar på internet, är sugen på att klicka hem något fint.. Finns ju inget fint i affärerna här i stan?! Måste åka till Stockholm snart alltså, vill till Zara, min favoritbutik!

 Jobbar ikväll igen, och imorgon blir det massa plugg. Har så mycket just nu! Menmen, ska ta en dusch och fräscha till mig lite nu, förhoppningsvis piggnar jag till lite då också. Puss



Den här bilden från Kroatien är så rolig, Zana tar kort på Sara och mig och sen när vi kollar på bilden efteråt ser vi killarna som posar i bakgrunden, har ingen aning om vilka dom är haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0