I was a dreamer before you came and let me down


Jag vet verkligen inte vart jag ska börja alltså. Kroatien var underbart, verkligen. Kunde inte ha haft en bättre resa med bästa folket. Fyfan vad kul vi hade! Det blev massa sol, bad, party, shopping, båtturer, stadsvandringar.. Ja allt möjligt. Vi hade sån tur med vädret också, 30 grader och sol och inte ett moln på hela veckan. Saknar det redan vill tillbaks till Zadar och Villa Sonja, restaurang Mijo, Konzum, Hitch, Qbar och allt där. Om det inte vore för att jag saknade min familj, pojkvän och vänner här hemma skulle jag kunnat stanna där hur länge som helst..

Menmen, nu är det back to reality och jag har verkligen fått en chock sen jag kom hem. Har bara jobbat och pluggat typ, det är allt jag hunnit med. Har missat SÅ mycket i skolan och det är riktigt jobbigt just nu..

Just det, min iphone blev snodd i Kroatien och det suger verkligen.. Men jag ska köpa en ny så fort jag kan för jag klarar mig verkligen inte utan en iphone! Då blir det väl antagligen en vit iphone 4 eller nya iphone 4s som kom ut ikväll, får se hur det blir med det!

Dagen innan jag åkte firade jag och Merdin 5 år tillsammans, vet inte om jag hann skriva det här? Vi firade det iallafall med att gå ut o äta en sjukt god och stor middag på Meze och sen bio, såg filmen Friends with benefits som jag gillade jättemycket. Love you baby!

Hm, vad mer..? Ni som vill att jag ska visa mer bilder på shopping och sånt, i Zagreb shoppade jag lite blev ett par skinnbyxor och en kofta med pälskrage från Zara, sen köpte jag även en väska i Zadar. Sen lite andra småsaker som smink bland annat.

Tror inte jag har så mycket mer o berätta.. Mitt liv består typ av plugg på vardagarna och oftast jobb på helgerna just nu. Men det funkar! Ska ju förhoppningsvis utomlands snart igen, den här gången med Merdin, om cirka en månad!

Har inte så mycket mer o säga nu just nu, vi hörs snart igen! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0