She don't believe in shooting stars, but she believes in shoes and cars


Händer inte så mycket i mitt liv just nu känns det som, på vardagarna pluggar jag typ bara och på helgerna jobbar jag eller pluggar då också. Har så sjukt mycket i skolan just nu!

På torsdag har jag iallafall studiedag och därför ska jag och några till i klassen gå ut på onsdag, ska bli kul faktiskt! Har trots allt inte varit ute i Norrköping sen i juni haha.. Sen ska jag färga håret på onsdag, eller ja utväxten då och det ser jag också fram emot för den här utväxten får mig att känna mig så ful haha..

Hm vad mer har jag och säga.. Inget speciellt tror jag inte, ville bara uppdatera lite för er skull. Är inne i en lite tråkig period just nu, känner egentligen inte för att göra så mycket alls. Men man blir väl alltid lite deppig när hösten kommer.. Tur att jag och Merdin håller på o tittar på resor till värmen, annars hade jag nog blivit deprimerad på riktigt alltså. Jag mår inte bra av höst, vinter och kyla. Värme och sol ska det vara jämt om jag fick bestämma!

Vet ni vad jag mer tycker är jobbigt? Jag saknar att ha en iphone så sjukt mycket, haha låter helt sjukt jag vet men fyfan alltså, hela mitt liv fanns där och jag GJORDE verkligen allt med den. Mobilen jag använder nu är en gammal skitmobil där jag inte ens kan använda internet, knappt ta bilder, lyssna på musik, spela spel, ja ni fattar. Jag lovar livet blir lite bättre med en iphone HAHA! Ni tänker väl köp en ny då, men jag har faktiskt inte pengar till det just nu..

Sorry att jag klagar så mycket men det blir så ibland, mitt liv är inte alltid perfekt och består inte alltid bara av massa roligt. Man har sina ups and downs så är det bara. Nu ska jag gå tillbaka till plugget, puss på er!

4h3w1y


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver att du inte mår bra av kyla osv. Men hur kommer det sig att du spenderar en stor del av sommaren här i Sverige ? Det e ju skitkallt här på sommaren , rengar mer än vad solen skiner.

2011-10-10 @ 21:04:03
Postat av: Caroline

Sv: Jag var i Thailand i 3 veckor i somras men okej? Förra sommaren var jag i Montenegro. Kan ju inte resa hur mycket som helst jag är inte gjord av pengar.

2011-10-11 @ 17:11:59
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Vadico

Fin blogg :)

Haft en bra dag? :D

2011-10-18 @ 21:55:09
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0