Friday

Hello, idag är det fredag och det känns jätteskönt även om jag ska jobba ikväll 22-03. Ses vi på Cromwell eller? I hope so. Imorgon ska jag följa med Merdin på Slepiners avslutningsmiddag/fest på Hugo, ska bli kul! Blir dåligt med bilder på bloggen när jag inte har någon iphone längre, orkar inte gå runt med digitalkameran vart jag än går haha.. Men har beställt en ny iphone och den kommer nångång nästa vecka så då blir det ändring på det.

Har fått endel frågor till frågestunden men vill ha mer innan jag sätter igång och svarar, så fortsätt fråga!

Är så sugen att titta på skräckfilm så tänkte sätta på paranormal activity 2 snart, kände mig tvungen att se den nu när trean har kommit ut och allt. Hoppas den är bra!

Haha, hittade en bild från i våras, typ april som jag inte har visat.. Då hade jag mörkt hår, gillar det faktiskt inte så mycket när jag tittar på bilden. Det är iallafall jag och mina tjejer innan vi skulle gå till Trädgårn och sen vidare till Puls, Demarco var där den kvällen och uppträde. Rolig kväll minns jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0