Dagens

Dagens humör: Irriterad, seg.

Dagens mående: Bra, eller aa helt okej inget speciellt.

Dagens borde: Plugga och städa.

Dagens frisyr: Plattat hår uppsatt i en hästsvans.

Dagens smink: Det vanliga - puder, rouge, mascara, eyeliner.

Dagens klädsel: Skinnbyxor från Zara, brun stickad tröja från Zara, bruna kängor från Din Sko, jacka från Zara, "Hermes birkin" väska från Thailand.

Dagens planer: Går i skolan till 4, hem och plugga och städa och jobba 22-03.

Dagens materiella vill ha: Hm.. Kommer inte på något. Eller jo ett par nya mörkblå jeans behöver jag!

Dagens fundering: Hur vissa människor kan vara så irriterande haha.

Dagens beroende: Min iphone.

Dagens tråkigaste: Att jag har naturkunskaps labb från 14.40 - 16.00.

Dagens längtan: Tills jag slutat skolan och tills onsdag då ska jag på Rihannas konsert i Globen!

Dagens superlängtan: 18 november, då drar jag och Merdin till Spanien. Sol, bad och värme, underbart!

Dagens tidning: Ingen.

Dagens låt: Rihanna - we found love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0