Bloggtips

Får ofta frågor om vilka bloggar jag läser och jag läser faktiskt en hel del bloggar om dagen. Det finns så många bra och inspirerande bloggar! Jag gillar bara att läsa bloggar som snygga tjejer skriver med snygg klädstil, det är så jag blir inspirerad..

Jag läser självklart de stora kända bloggarna som Kenza (she will always be my favourite), Natacha Peyre, Tyra, Paow, Kissie, Dessie osv samt vänner och bekantas bloggar. Men här är några bloggtips till er som inte är lika kända som dom typiska storbloggarna som alla läser:

Annie Lindblad - Söt tjej med bra klädstil som lever ett roligt liv i Stockholm. Några kanske känner igen henne som Paows vän. Hon festar och shoppar väldigt mycket och det är kul att läsa om hennes liv som innehåller party, resor, massa mode, shopping och en del skönhetsoperationer.



Sanne Andersson - Söt tjej som jobbar på Style by Tyra. Hon verkar ha en riktigt gullig personlighet och vara riktigt smart. Hon skriver väldigt bra om skönhetstips, mode, träning och sitt liv. Hon har även bott i LA som jag tycker är jätteintressant och läsa om (eftersom jag själv vill flytta dit). Hon var med i finalen av Miss world sweden, hon är jättevacker och jag gillar hennes klädstil riktigt mycket, lite lik min egen!



Roslinda Waax och Emelie Baadner - Två snygga tjejer i Stockholm som skriver om sitt liv som innehåller massa party, shopping, resor, modelljobb och en del skönhetsoperationer. Den ena tjejen är halv thai/halv svensk och den andra halv singaporian/halv svensk så jag tycker det är jättekul att läsa om deras resor till Thailand osv. Dom skriver även väldigt bra om sina känslor och många fina citat.





Dani Karlsson - En av Sveriges vackraste tjejer! Kollar bara på hennes bilder, så snygg!



Susanne Jonsson - En tjej som ursprunligen är från Linköping men har flyttat till LA och är nu Isabel Adrians assistent. Söt tjej som är halv thai/halv svensk med grym klädstil, inspireras massor av henne! Skriver bra om mode, skönhetstips, sitt jobb, resor, träning och sitt underbara liv i LA.



Det här var några bloggtips från mig, hoppas ni gillar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0