Ulrikke Lunds frisyr

Det finns inget finare än långt, tjockt och välskött hår enligt mig. Du kan göra så mycket med det och det är snyggt både platt och lockigt. Därför kämpar ju jag med att få långt och fint hår igen, och mitt hår har faktiskt växt rätt mycket på senaste tiden. Men nu till saken, OM jag någonsin skulle få för mig att klippa av mig mitt hår, då skulle jag ha exakt sån frisyr som norska bloggerskan Ulrikke Lund har/har haft, blir jättesugen på att klippa mig när jag ser dom här bilderna:

















En lång page med snelugg, ser så otroligt fräscht och på något sätt "exklusivt" och "lyxigt" ut, vet inte riktigt hur jag ska förklara. Perfekt blond färg också, inte något för mig men riktigt fräsch färg! Gillar dom böjda topparna också. Någon gång i livet är jag sugen på att testa på den här frisyren iallafall, sååå snyggt! Håller ni inte med mig?

Förresten kan jag rekommendera hennes blogg, hon skriver på norska men jag tittar bara på bilderna. Hon är sjukt snygg och har riktigt snygg stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0