Trött

Somnar snart alltså.. Sitter i skolan, ångest oh yes! Hade prov nyss, tror det gick helt okej. Börjar nästa lektion 10.30 och det är typ världens längsta och tråkigaste lektion.. Samhäll C till 12.15, kill me..

Negativa klagande Caroline is back, men jag är så jävla trött haha.. Skolan dödar mig! Ännu värre när man inte kan sova om nätterna heller. Men de blir nog bättre, borde vänja mig snart igen. Fast tidiga morgonar och jag funkar fan inte alltså..

Något positivt är iallafall att Kungsgård ska få ett nytt café igen imorgon, har inte haft något sen tvåan och det har typ varit den jobbigaste perioden i skolan ever. Så nu kan jag börja köpa mackor, dricka, godis osv igen! Glad tjej..

Slutar typ halv 3 idag, sen ska jag hem och plugga! WOHO hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0