Söndag

Igår blev det jobb, vaknade kl 2 idag haha not good.. Har bara tagit de lugnt och pluggat, ska snart lägga mig i min sköna säng och se på film. Ska se EMA på MTV som är ikväll kl 9 också så klart, gillar att kolla på alla uppträdanden, kändisar osv.

Har lite ångest faktiskt för att det är skola imorgon och för att jag vet att jag har så sjukt mycket plugg den här veckan och nästa, måste verkligen plugga typ varje dag alltså.. Men jag har mycket o se fram emot så jag är glad ändå! Måste bara ta mig igenom några jobbiga veckor först..

Just det, jag måste verkligen ändra min design snart alltså.. Den är ju så jävla ful haha! Men jag är så lat och så dålig på att göra det. Kan inte göra någon åt mig haha?! Ae men nångång när jag har tid ska jag göra en ny, men det kommer nog dröja ett tag till tyvärr..

Men jag har inget mer o säga direkt, inga bilder o bjuda på heller tyvärr.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0