Sjuk

Sitter i skolan och mår skit.. Alltså verkligen. Jag är jättsjuk, hur förkyld som helst och har feber. Dum som jag är tvingar jag mig själv att gå till skolan för att jag har så mycket att göra och redan har missat så mycket nu när jag var borta en vecka. Imorgon är jag ledig iallafall, skönt. Men jag måste ändå plugga.. Oooh, så irriterande jag har verkligen inte tid o va sjuk nu! Har massor o göra, och när jag mår så här vill jag bara ligga hemma i min säng och sova.. Till och med mina lärare säger att jag ser jättesjuk ut och borde gå hem, lyckat..

Menmen, fick några frågor jag tänkte svara på. Tycker ni att det är bra att jag svarar på frågor så här i ett inlägg så alla kan se det eller ska jag göra det som en kommentar i inlägget ni har kommenterat? Om det är någon med blogg som kommenterat svarar jag ju tillbaks i hennes blogg, men vet inte riktigt hur jag ska göra när jag får anonyma frågor?

Den var riktigt snygg! Vet du om den finns på HM sidan? kan inte hitta den... :(

- Jag har ingen aning om den finns på hemsidan eller inte, jag har inte tittat där faktiskt men den borde ju finnas under skjortor/blusar/toppar eller liknande så om du inte har hittat den så finns den antagligen inte där. Den var slut i butik också, när jag hittade den fanns det bara en i storlek 42 och 34 kvar och jag tog nog den sista 34an då, som var framme iallafall. Men den kommer säkert in igen! :)

Har en till fråga att svara på om hårfärg men jag får göra det sen orkar inte nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa en frågelåda på blogresponse :)

2011-11-30 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0