Ormskinnsmönster

Jag har aldrig riktigt gillat ormskinnsmönstrade kläder, men efter att ha sett massa plagg med ormskinnsmönster i i butikerna och märkt att trenden blivit rätt stor då jag sett massa tjejer på stan, på bloggar och i tidningar med ormskinnsmönstrade kläder har jag blivit lite sugen. När jag såg en av Kenzas outfits där hon har en transparent ormskinnsmönstrad blus och var så jävla snygg började jag leta efter en liknande i butikerna och idag hittade jag den här på H&M:



Den är snygg och jag gillar den, den är ännu snyggare på än på än på bilden faktiskt och mer åt det bruna hållet i verkligheten. Jag tänker mig den till mina svarta byxor med gulddragkedjor från Zara, tunn guldig halsring från Stye by Tyra och mina svarta höga ankelboots från Din sko. Tycker ni att jag ska behålla den eller inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir så glad när man klickar in här o ser massor med uppdatering. heja carro!

jag tycker absolut du ska behålla den. sjukt snyggt med orm-mönster!

2011-11-29 @ 19:50:20
Postat av: Anonym

Den var riktigt snygg! Vet du om den finns på HM sidan? kan inte hitta den... :(

2011-11-29 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0