Lördag

Dålig uppdatering I know men har inte gjort nåt speciellt direkt. Rihanna blev ju inställt i onsdags som dom flesta av er säkert redan vet, så tråkigt alltså. Ganska dåligt gjort att säga det först när vi sitter i Globen och väntar.. Så besviken blev jag!

Annars har jag bara tagit de lugnt typ, i torsdags gick jag ut och åt på Poseidon med tjejerna och hade lite myskväll hos Elina. Igår åkte jag och Zana till Linköping och tog först en fika med Hanna, Dorin och Sandra och sen gick vi till en klubb och spelade lite biljard och så. Myspys! Kom hem runt 1 igår och då la jag mig i sängen och såg på film, I love you Beth Cooper hette den. Rolig film!

Ikväll blir det jobb så vi hörs imorgon! Puss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång e din kompis zana :)

2011-11-07 @ 08:58:12
Postat av: Caroline

Sv: Jag vet inte, hon är lite längre än mig så 165 cm eller nåt kanske.

2011-11-07 @ 09:23:23
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: dorin

hahaha vf har ja inte sett dendär snygga suddiga tjejen innan?? dööör

2011-11-14 @ 02:56:50
URL: http://dorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0