Home sweet home, not..

Jag är som sagt hemma efter en underbar vecka på Lanzarote med Merdin, vi har haft det jättebra verkligen och jag har ångest över o va tillbaks.. Menmen back to reality, har försökt plugga hela dagen men jag är så jävla dålig på att ta tag i det. Vi har iallafall haft en riktigt skön semester och mest tagit de lugnt och solat och badat, shoppat lite, druckit goda drinkar och bara haft de skönt. Bilder från resan kommer någon dag framöver, Merdin har alla bilder på systemkameran hemma hos honom, ska ta minneskortet av honom så fort jag kommer ihåg!

 Kom hem i fredags natt och igår träffade jag mina saknade tjejer på dagen, tog en fika och köpte med oss mat hem till Elina och var där tills jag och Nadja började jobba kl 22. Idag har jag bara tagit de lugnt, gick och åt med Merdin och sen har jag pluggat lite men det går inte så bra asså.. Imorgon är jag tydligen ledig också, kompledigt för att det var öppet hus i lördags, hade ingen aning om det haha. Skönt iallafall! Fast jag måste ändå plugga, och sen ska jag på ett viktigt möte så jag har ändå lite ärenden och göra. Är sjukt shoppingsugen också haha! På tal om shopping, det fanns Zara, Bersha, Pull&Bear och massa andra bra affärer på Lanzarote, blev jätteglad haha! Men konstig nog hittade jag inte så mycket alls, det enda jag fick med mig hem var två väskor.. Letade fan igenom vartenda litet plagg på Zara som är min favoritaffär i vanliga fall men hittade inget, helt sjukt! På Bershka däremot hittade jag iallafall en jättefin liten partyväska, en svart kuvertväska i skinn med lite paljetter på i perfekt storlek. Sen köpte jag även en större vardagsväska eftersom min Hermes kopia håller på att gå sönder helt och hållet.. Thailand-kvalité haha.. Fan det är den snyggaste väskan jag vet, perfekta vardagsväskan som passar till allt, vill ha en ny! Har ju den i dessa färger:



Menmen får väl leta efter en ny liknande, den jag köpte på Lanzarote är snygg men inte lika snygg som dom här.. Men vi hörs snart igen sötisar, bjuder på en bild på mig från igår som Natha tog, hon hade sminkat mig jättefint, sjukt duktig är hon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så snygg!

2011-11-28 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0