Helgen

Har haft en bra ledig helg, i fredags tittade jag på film och myste med Merdin, vi såg på Did you hear about the Morgans. Den var helt okej!

 Igår kom Nadja Sandra och Elina och hämtade upp mig och så åkte vi till Stadium Arena och kollade på bajram cupen. Det var kul, Merdin och dom spelade ju så det var kul o kolla på dom..

 Igår skulle jag och Zana egentligen åkt till Linköping och firat en vän som fyllde år i fredags men vi kunde inte åka dit för allt blev så krångligt så det blev inget, jättetråkigt.. Men jag och Zana bestämde oss för att köra på en utgång istället, så vi förfestade lite med Merdin och Ado och sen drog vi ut med Elina och Natha. Hade jättekul iallafall men det blev en väldigt kort kväll för vi stog i kö jättelänge, kom lite för sent.. Men det var kul iallafall!

Idag sov jag väldigt länge och sen tog jag och Merdin en sväng på stan, åt och köpte farsdags present. Sen åkte jag hem, firade pappa lite och sen satte jag igång med lite plugg. Nu ska jag ta det ta det lugnt resten av kvällen o sätta på någon bra film, mys! Tror det blir en film som heter "Without men" med bland annat Eva Longoria, den verkar bra..

Jag och Zana på Puls, vi ser lite konstiga ut båda två på bilden haha..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0