Drama drama drama

Har haft en mysig kväll med mina fina, det blev först en fika med tjejerna sen en sväng på stan, jag köpte ett par jeans. Sen en liten rundtur med bilen till Hageby Centrum och ett snabbt stopp på MC och sen hämta killarna och bege oss till min lilla lägenhet i Djäkne och kolla på Barcamatchen. Jättetråkigt enligt mig men vad gör man inte.. Med rätt sällskap blir det mesta kul!

Hm ja en sak har jag iallafall lärt mig idag - att aldrig hoppas för mycket för man blir ändå bara besviken i slutändan! Så tänk på det tjejer..

Jag borde sova men jag kan inte, har precis haft ett långt samtal med Elina om massa sjuka saker.. HAHA Astrid Lindgren, rymden, spöken och könshår (haha fråga inte) är bara några saker vi snackade om.. Hon är sjuk!

De här blir ett jättekonstigt inlägg om massa blandade grejer men en sak som ni har frågat om är ju när jag ska svara på frågestunden och det kommer! Jag har kommit halvvägs men sen orkade jag inte mer men ska fortsätta typ imorgon eller övermorgon..

Just de, imorgon ska jag till Sthlm och se Rihanna i Globen! Kommer nog bli grymt, i love her!

Några dåliga mobilbilder från ikväll..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: maja

jävlitgt fin hårfärg, vad heter den?

2011-11-02 @ 14:59:16
Postat av: Anonym

gud vad du är snygg!

2011-11-02 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0