Angående Doaa Saman på Facebook

Jag är hemma från Spanien nu, har haft det jättbra! Men mer om det en annan gång, såg att jag fått massa kommentarer om en tjej på Facebook, "Doaa Saman" som använder mina bilder + att massa folk har kommit och sagt det till mig. Jag skickade en vänförfrågan och hon accepterade och jag såg att hon hade över 50 bilder på mig. Det kändes lite obehagligt då hon låtsades vara jag och hade fått massa kommentarer på alla bilder från folk över hela världen. Jag skrev till henne och sa åt henne att ta bort alla bilder annars skulle jag anmäla henne. En vän till mig hade tydligen redan gjort det men "Doaa" bad iallafall om ursäkt och sa att hon hade hittat bilderna på Google, hon hade ingen aning om vem jag var tydligen. Jag tyckte nästan lite synd om tjejen, hon kunde knappt svenska och sa att hon inte ville ha bilder på sig själv och därför tog hon mina.. Och du som kommenterade att hon har tagit bort bilderna nu var för att jag sa åt henne att göra det!

Det sjuka är att det här har hänt mig flera gånger, en gång hade en "Alma Sinanovic" massa bilder på mig (skulle inte förvåna mig om hon fortfarande har), riktig psykbrud som låtsades vara jag och skickade bilder på mig till killar och sa att det var hon. Sen har det hänt ännu en gång, en tjej la upp bilder på mig och min vän Sandra och hittade på massa saker om oss att vi var andra personer och sen nu den här "Doaa Saman".

Förstår inte vad det är för fel på folk som gör så här, det kommer alltid fram till mig förr eller senare SÅ TA INTE MINA BILDER!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch. så jävla obehagligt!!! hade själv typ.. dött!?!? :o men du är ju så himla snygg så vem vill inte vara dig egentligen? ;) haha.



hoppas på att få se massor med bilder från din resa. du är bäst! :D

2011-11-27 @ 20:33:26
Postat av: dorin korial

CARRO de har hänt samma sak med mig!!

2011-11-27 @ 21:36:06
URL: http://dorinkorial.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e inte ensam om det , har varit med om värre saker vad gäller Facebook , verkligen psykmänniskor !

2011-11-27 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0