Vet inte vad jag skriver..

Har bara tagit de lugnt idag. Merdin kom hit runt 1 med mat från Kungskebab till mig, mums! Sen så gjorde vi lite allt möjligt, såg bla på film, Eclipse. Har sett den ett antal gånger men den är alltid lika bra! Vi var här hela dagen sen när han drog hem började jag plugga lite, sen har jag även kollat på Dolphins matchen på tv och det gick ju inte så bra, inget SM guld i år tyvärr. Vi som hade bokat bord på festen imorgon för o fira att dom vann hahaha.. Men Sundsvall var faktiskt mycket bättre tråkigt nog. Sen kom pappa hem med mat från Thaihouse så det har jag också ätit, ska inte göra något mer ikväll typ förutom plugga o titta lite på tv och så.

Imorgon blir det skola för mig då, trots min jävla hosta som aldrig vill sluta, men jag måste som sagt. Sen får vi se om jag är tillräckligt frisk för o ta en fika med tjejerna efter skolan o hitta på nåt på kvällen eller om jag åker hem direkt..

Förresten, är ni intresserade av att jag har en ny bloppis här på bloggen? Jag funderar lite på det men det brukar tyvärr va många som säger att dom är intresserade men till slut så få som köper..

Vet ni vad jag har skaffat? Spotify på min Iphone! Funkar skitbra och jag älskar det haha. Kan lyssna på min favoritmusik hela tiden och på Spotify finns ju nästan ALLA låtar haha så det är perfekt.. Förresten, jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar min Iphone haha. Det är helt sjukt. Kommer aldrig någonsin köpa en en annan mobil, den har ALLT och den är mitt bästa köp någonsin. Så jävla nöjd, den är värd varenda krona! Så ni som funderar på o köpa ny mobil eller ni som helt enkelt har något annan än en Iphone - KÖP EN! Förresten, hur snygg är inte den vita Iphone 4 som har kommit nu?! Jag vill ha den!!

Vilken tycker ni är snyggast? Svart (som jag har) eller den nya vita?


 




Oj vad jag började skriva om allt möjligt i de här inlägget, men så blir det ibland.. Men nu ska jag titta på några Gossip girl avsnitt, vi hörs pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nokia N8 e bättre , har samma innegåll som iphone typ + bättre kamera , kan inte bli bättre ;)

2011-05-06 @ 00:11:51
Postat av: Anonym

Jo jag tycker du ska lägga ut en ny bloppis !

2011-05-06 @ 07:54:50
Postat av: adelina :)

men fan vad konstigt :o för det går inte ;o

2011-05-07 @ 00:42:46
URL: http://adeliinajao.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bloppiis!!!!!!!

2011-05-07 @ 14:54:02
Postat av: Anonym

Blopppppiiiiiiiis snygga plagg då köper jag alla

2011-05-08 @ 11:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0