We never appreciate the good moments till they're over


Är hemma från skolan idag, har ont i halsen och helt ärligt så vill jag inte gå utanför dörren förrän vädret blir normalt igen.. Dvs ingen snö, hagel eller regn! Måste även försöka bli frisk till på fredag för då har jag nationella och jag vet att de bara skulle bli värre om jag gick ut idag.

Igår var det först skola, fick en riktig chock när jag vaknade och såg att de snöade ute, jag som trodde att våren/sommaren var här eller iallafall på god väg.. Men det ska bli fint igen redan till helgen och nästa vecka ska det bli 23-24 grader så nu har jag iallafall nåt o se fram emot! Efter skolan tog jag bussen hem i typ snöstorm, var helt blöt när jag kom hem. Tog en varm dusch, fixade mig och drog till Stadium Arena med mamma. Senare kom även Merdin och Emil dit o satt med oss. Det var ju final igår mellan Dolphins och Sundsvall och Dolphins var EN poäng ifrån o vinna SM guld! Jag var riktigt sur och besviken hela kvällen igår,  jag som hade väntat mig efterfest o allt..

Nu ser jag att de börjar snöa/regna ute igen, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVERIGES VÄDER?! Ae..

Jag hade tänkt o färga håret hos frisörerna på min skola på fredag men det går ju inte med tanke på att jag har nationella typ hela förmiddagen. Får vänta en vecka till då, dom har bara kundpass på fredagar.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på o plugga lite, eller kolla på film?

Bästa låten just nu!



Nu blev det helt plötsligt soligt ute.. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0