Yesterday

Igår var jag först i skolan, sen blev jag sminkad på Make up store kl 3, det blev skitsnyggt och jag var jättenöjd! Lite bilder på det:





Och så här blev resultatet, hon sminkade starkt markerade ögon och sotade med lite aprikos bronziga färger och svart med aprikosfärgat rouge och läppar, sminket syns dock inte så bra på bilderna:










Vad tycker ni? Jag vill kunna sminka så här snyggt ju! Men kommer definitivt gå dit fler gånger och bli sminkad, dom var sjukt duktiga och det tycker jag man ska göra om man ska göra något speciellt och vill känna sig lite extra fin! Och tack tjejer för en bra födelsedagspresent ♥

Sen fick jag ju med mig lite smink hem också, ett solpuder, ett rouge och en puderpuff. Rouget är i färgen "apricot sorbet" och solpudret i mörkaste färgen "tan".






Felicias födelsedagsfest var rolig, det blev massa goda drinkar och dans. Så tack för igår Felicia och hoppas att du hade en bra kväll! Jag har typ inga bilder därifrån, men när jag fått bilder från dom andra kan jag lägga upp några! Men ni får vänta lite. Idag är jag helt död och ikväll blir det myskväll med film och massa gott. Puss!


Kommentarer
Postat av: adelina

jätte fint =D

2011-05-22 @ 11:48:57
URL: http://adelinaaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0