Stop lookin' at what you ain't got and start being thankful for what you do got


Hela den här veckan har jag inte gjort något annat efter skolan än o pluggat. Varje dag har jag och Merdin åkt hem till mig och pluggat haha, visst är vi duktiga? Har haft världens jobbigaste vecka men snart är den över, så skönt!

 Idag efter skolan hade jag iallafall tid för lite annat och sen hade jag några ärenden att göra på stan också, så först blev det en fika med tjejerna, sen gick jag och bokade tid på Make up store, ska bli sminkad där imorgon kl 3. Sen blev det en liten sväng på stan också. Ska ju på Felicias födelsedagsfest på kvällen så ville va lite extra fin, fick ju ett presentkort på Make up store av tjejerna när jag fyllde år så tyckte det passade bra och använda det nu. På tal om festen ska det bli riktigt kul, längesen jag var på en stor lokalfest och det ska bli kul att fira henne, ännu en av tjejerna som fyllt 18! :)

Sen har jag fått en "egen" lägenhet i stan i Djäkne, eller ja min mormors tomma lägenhet som jag ska bosätta mig i ett tag. Så kommer antagligen vara där hela helgen, så skönt o slippa åka fram och tillbaks till Lövsta hela tiden! :)

Kanske inte blir så mycket uppdatering i helgen då, imorgon kommer jag ha fullt upp och sen kommer jag nog inte vara hemma så mycket i helgen. Så vi hörs väl på söndag. Puss

Jag och Felicia på min födelsedag, grattis igen gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0