Söndag

Igår blev det myskväll med Merdin, vi åkte och köpte mat och hyrde film, Going the distance hette den, en ganska bra romantisk komedi. Sen åt vi chips och dipp och jordgubbar doppade i choklad, mums!





Idag har jag legat och solat hela förmiddagen, sen åkte jag och mamma och köpte hem lite goda sallader som vi åt och sen har jag bara städat lite, tagit en lång dusch och nu sitter jag och pluggar lite. Ska fortsätta med det typ hela kvällen, sen blir det nog bara att ta det lugnt..

Imorgon ska vår klass iväg på nåt ute i skogen, vet inte riktigt vad vi ska göra men typ geografi exkursion. Vet inte egentligen vad det innebär menmen haha, måste följa med på det iaf! Så imorgon blir det ingen vanlig skola. Sen har jag lite ärenden o göra på stan men annars har jag inget annat planerat. Men nu ska jag fortsätta plugga, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0