Shoes by Teddy

Dessa skor köpte jag på Vingåkers factory outlet för typ 200 kr i vintras. Såg nyss dom på Bubbleroom där dom kostar 399 kr, jag fick alltså mina för halva priset, trots att det verkligen inte är något fel på dom alls, perfekt ju! Så ett tips, åk till Vingåker och kolla efter snygga klackskor från märket Shoes by Teddy, det finns billiga och fina! Det är faktiskt inte så långt dit och det kan ju va en rolig liten roadtrip. Köpte även ett par andra då också, ett par svarta lackpumps som jag älskar. Funderar på att åka dit snart igen för o kolla ifall dom fått in några snygga sommarskor kanske..

Shoes By Teddy Shoes Black på Bubbleroom.se

Shoes By Teddy Shoes Black på Bubbleroom.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0