Onsdag

Dom senaste dagarna har jag bara varit i skolan och åkt hem direkt när ja slutat för o fortsätta plugga. Har mycket i skolan nu på slutet, men snart är det över. Idag slutade jag kl 11, så skönt! Merdin kom och hämtade upp mig vid skolan så drog vi till stan och åt, sen gjorde vi lite ärenden och sen hem till mig. Jag ska snart sätta igång och plugga, tänkte bara uppdatera lite snabbt först.

Imorgon ska jag först till skolan som vanligt, sen ska jag jobba hela eftermiddagen i Linköping, det ska bli kul faktiskt. Så imorgon blir det nog inte heller så mycket uppdatering tyvärr.. Hm, har inget nytt o berätta direkt, så jag sätter punkt här. Puss

Jag och Zana för någon dag sen haha, fråga mig inte vad vi gör..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0