Måndag

Jag njuter av att bo i stan för ett tag, så skönt att kunna GÅ överallt, inte behöva planera allt man ska göra osv. Älskar det!

Igår kom jag hit till lägenheten på kvällen, då kom Merdin och hämtade upp mig så åkte vi och köpte mat och godis, sen hem och tittade på film, sen pluggade vi lite och sen sov.

Idag har jag bara varit i skolan, sen mötte jag upp tjejerna efter skolan och tog en fika. Sen tog vi en runda på stan, jag fick med mig hårfärg hem, ska färga imorgon. Spännande haha, det kan bli lite hur som helst haha.. Men får hoppas på det bästa!

Kom hem nyss, åt lite och nu ska jag plugga. Merdin kommer nog hit snart också tror jag, får se vad vi gör..

Bjuder på en grym låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0