Lördag

Idag har jag varit på stan och köpt morsdagspresent och ett par skor till mig, bruna vardags kilklackar till sommaren fick det bli! Mötte även upp Elina och tog en fika och sen gick vi hem till henne en stund. Sen kom Merdin och hämtade upp mig, följde med honom när han skulle äta och sen mötte jag upp mina föräldrar och min syster och drog till Napoli och åt. Souvlaki åt jag, mums! Och nu är jag hemma. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kommer säkert se lite av matchen, eftersom Merdin kommer hit snart.. Orkar nog inte göra något speciellt, men får se, man vet aldrig med mig haha!

Men nu måste jag gå och öppna till Merdin, vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0