Helgen

Nu va de ett tag sen jag skrev igen! Vet inte vad jag gjort sen dess riktigt, de gamla vanliga tror jag, typ umgåtts med tjejerna, med Merdin, fikat osv. Jag har iallafall haft en riktigt lugn och skön helg, har varit sjuk så jag har typ bara varit hemma. I fredags var jag hemma och och Merdin kom hit så såg vi på film och hade det mysigt, Along came Polly.

Just det, jag färgade håret i fredags också! Ljusade upp det lite med slingor och en ljus toning. Det blev inte så stor skillnad men det är en bit på vägen till ljusare hår iallafall, nu ska jag bara göra mer och mer slingor tills jag blir så ljus som jag var i somras! :) Nu är iallafall min mörka utväxt borta, nu är hela håret typ brunt/ljusbrunt med ljusare slingor i lite olika nyanser.

Igår låg jag i sängen typ hela dagen och mådde skit. På kvällen kollade jag på Eurovision och fan vad irriterad jag var, Sverige borde vunnit! Azerbadjzan eller hur de stavas och Italien var ju inte alls lika bra som Sveriges låt! Menmen, en tredjeplats är väl bra.. Annars gillade jag Storbritannien, Irland, Bosnien, Ungern och Estland också haha. Älskar Eurovision, tycker de är skitkul!

Sen kom Merdin hit så såg vi på film, Wanted, en bra film som snygga Angelina Jolie var med i! Sen sov han här också.

Idag har jag bara pluggat typ hela dagen, har gjort klart två stora uppgifter så de känns skönt! Blir o bara ta det lugnt ikväll, mår lite sådär också så aa, skönast o ta de lugnt. Har varit förkyld och haft ont i halsen i typ två veckor utan att de bli bättre, och igår fick jag även lite feber så jag mår inte så bra just nu.. Det måste gå över snart orkar inte vara sjuk längre, har inte tid o va sjuk heller!

Imorgon är det skola som vanligt och den här veckan kommer bli ett helvete, har typ aldrig haft så mycket i skolan som nu! Menmen, SNART är det lov.. Haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0