Dom senaste dagarna

Nu var det ett tag sen jag skrev, innan helgen tror jag det var? Vad jag minns så hade jag en ganska lugn helg, i fredags blev det myskväll hos mig med Merdin, vi såg på film, Gulliver's travels, den var lite smårolig och ganska bra haha!



I lördags låg jag först och solade hela förmiddagen, sen skjutsade pappa in mig till stan på motorcykeln, tyckte de va jättehärligt har aldrig åkt de förut haha. Drog till Fräcka och tog en fika med Nadja Elina och Sandra, efter det gick vi vidare till Halvars och tog en glass, sen mötte jag upp min familj och drog och åt på restaurang med dom, mys! Sen mötte jag upp Nadja och Sandra igen och vi satte oss på Cromwell för o titta på Milan - Roma. Tog även en cider och hade det mysigt.





Sen åkte jag hem runt 11 och hade filmkväll för mig själv, såg en riktigt bra film som hette Welcome to the Rileys.



I söndags låg jag bara och solade och tog det lugnt hela dagen!

Igår var jag i skolan sen blev det en fika med alla tjejerna på Fräcka i det fina vädret, sen följde jag med dom när dom skulle äta och sen tog jag bussen hem.

Idag har jag varit i Stockholm med skolan faktiskt, det var kul :) Vi skulle gå på någon UF-mässa men vi va bara där en kort stund och tog tunnelbanan in till stan istället, vi gick runt och kollade i affärer och lunchade i Kungshallen, deras libanesiska mat, mums! Sen var vi hemma igen runt 5 och då drog jag en snabbis till tjejerna som satt i Vasa sen drog jag hem. Vilket jävla väder det har varit idag alltså, helt sjukt! I Stockholm var det 27 grader ett tag, underbart!







Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på DHW, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0