Come here baby and be my baby

Godmorgon sötisar! Har precis vaknat och väntar på att Merdin ska komma hit med mat till mig, så jävla hungrig är jag. Känner mig fortfarande sjuk, har så himla ont i halsen och hostar hela tiden. Orkar inte vara sjuk nu! Annars idag ska jag nog bara vara hemma med Merdin, vill egentligen ta en tur till H&M i Ingelsta eller Hageby, dom har fått in en bikini idag som jag verkligen vill ha, såg det på min Iphone, har en H&M-app haha. Får se hur det blir med det..

Sen ska jag hinna med och plugga lite också, har nationella i engelska B imorgon så jag ska förbereda mig lite inför det. Vi har fått reda på vad vi ska skriva om nu gäller det bara för mig o lära mig lite mer om det ämnet..

Förresten, det känns som att jag inte träffat mina tjejer på hur länge som helst! Om ni läser det här så saknar jag er hehe ♥ 

Vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad som kommer imorgon på NA?

2011-05-05 @ 16:19:26
Postat av: adelina :)

det går inte o lägga t dig på fb?:o

hur gör man? :p

2011-05-05 @ 18:21:28
URL: http://adeliinajao.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Anonym: Aa alla har fått reda på det innan tror jag? Vi ska skriva om olika generationer, typ dom som e födda efter andra världskriget heter babyboomers och vi som är födda från 1980 tills nu är the millenials haha vad som är speciellt för dom olika generationerna osv

2011-05-05 @ 20:29:35
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0