Whenever the say you can't, take the "t" off!

Hade en riktigt trevlig kväll igår, trots min feber, förkylning och halsont haha. Middag hos Sandra, jättegott och trevligt var det. Sen började några förfesta osv, sen drog vi till Cromwell vid 11. Jag följde med en stund men åkte hem runt 12 redan, blev en tidig hemgång för mig igår, kände att jag inte kunde ha kul, dansa och dricka när jag mådde som jag gjorde igår. Men tack Sandra för allt igår! ♥

Idag mår jag lite bättre, sov jätteskönt inatt och vaknade sent. Har tagit massa olika tabletter + nässpray så just nu mår jag bra, är pigg osv. Så vi kör nog på en utgång ikväll ändå, ska bli kul! Får se till o ta alla mina tabletter och det bara så ska det nog gå bra.. Haha. Sen sägs det ju att alkohol är bra mot förkylning, feber osv? :D

Fina födelsedagsbarnet igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0