What are words if you really don't mean them when you say them .. ?


Hello, var ett tag sen jag skrev. Den här veckan då jag inte skrivit har jag gjort lite allt möjligt, eller inget speciellt egentligen mest varit i skolan. Men i måndags fyllde Sandra år, grattis till henne ännu en gång ♥ Tog en fika med tjejerna då och var på lägenhetsvisning.

Igår var det skola som vanligt, sen efter det drog jag och träffade Merdin, vi såg att dom hade öppnat uteserveringen på Fräcka i stan så var bara tvungna o sätta oss där o ta en fika.  Jag invigde vårens första Greken iallafall, så gott! Sen kom Elina och Zana så vi var med dom en stund, tog en snabb sväng på stan sen mötte jag upp Sandra och så drog vi och tränade.

Idag har jag först varit i skolan, slutade 12 idag så följde med mamma och gjorde några ärenden efter, köpte även present till min lillasyster som fyller 13 på söndag, sjukt vad stor hon börjar bli alltså! Sen hämtade vi upp Merdin på hemvägen och så var vi här ett tag, råkade somna i någon timme också.

Ska snart plugga lite samhäll, annars händer de nog inget mer speciellt för mig idag. Vi hörs ♥

Just nu, nyvaken och sliten haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0