Everyday has potential of beauty

Har inte så mycket o berätta egentligen vad jag gjort och så dom två senaste dagarna, har varit i skolan som vanligt, fikat med tjejerna, gått på stan osv. Tränade även med Sandra idag, känns bra att jag iallafall orkar ta mig till gymmet, har blivit så jävla lat haha..

Ska snart kolla på ett Vampire Diaries avsnitt som jag missade i fredags, sen blir det nog o sova faktiskt. Är riktigt trött.

Har förresten bestämt mig för en sak.. Jag ska tatuera mig innan sommaren och även pierca tungan. Två saker jag velat göra väldigt länge och nu har jag bestämt mig för vad jag vill ha för tatuering också. Hoppas bara jag vågar.. Jag har alltid sagt att jag ska ha tre tatueringar, en på handleden, en i nacken och en på vristen/foten. Jag tänker inte avslöja vilken jag börjar med men tror det kommer bli riktigt snygg iallafall.

Finns så sjukt mycket snygga tatueringar, här är några jag gillar, men dom är inte alls lika den jag har tänkt o göra. Jag gillar små och diskreta tatueringar, sen ska dom betyda något eller ha ett bra budskap/en bra mening.



























Det finns så många fina tatueringar! Gillar fina meningar och budskap mest som ni ser, tycker även att Rihannas alla tatueringar är riktigt coola men inte något som jag skulle kunna göra, en pistol tex eller "shhh..." på fingret, även om det är riktigt sexigt och coolt så passar det inte mig. Men henne passar det däremot! Jag gillar även små symboler som ett hjärta,  en stjärna, initialer, en bokstav eller liknande. Någon mer som jag tycker har grymt snygga tatueringar är Kenza! Älskar hennes text i nacken, hennes C på handleden och hennes hjärta på foten. Spännande vad jag har tänkt o göra va? Haha puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du varit i stockholm?

tell uss about that! :D

2011-03-14 @ 19:26:18
Postat av: R E B E C C A. CMK

snygg tatoo inspro :D

2011-03-20 @ 18:27:10
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0