If others are jealous, you're doing something right




tumblr_l5j0bpIXXV1qc9iybo1_400_large

b219354053

z219277638

z219384000



tumblr_lcvmapJdgg1qddi2ho1_500_large


Idag har jag sovit jävligt länge, ätit en god lunch i Napoli (deras kycklingpasta är så jävla god), njutit av det underbara vädret och solen, invigt min vårjacka, städat, sökt jobb och pluggat. Fått rätt så mycket gjort ändå känns det som, speciellt för o va en söndag, brukar bara ligga i sängen på söndagar typ! :)

Ska snart fortsätta plugga, sen blir det nog o ta det lugnt framför tvn hela kvällen. Det är ju bla Solsidan, bästa haha.. Imorgon är det skola igen, har för mig att vi ska på bio på morgonen? Måste kolla upp det. Menmen, vi hörs. Kul inlägg va? Hehe puss


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha nää, berättar när vi ses! har en hel del att berätta till dig och säga, imorgon blir det en fika efter skolan känner jag haha <3

2011-03-06 @ 21:34:17
URL: http://kneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0