Tisdag

Jag är sjuk. Har varit det sen i fredags nu.. Dumt av mig o gå ut både fredag och lördag, men vad gör man inte för sina vänner.. Haha. Det slutade ju med att jag blev ännu sjukare så klart och jag har inte varit i skolan varken igår eller idag. Får se om jag går imorgon, förkylningen verkar inte vilja försvinna iallfall, inte halsont och hostan heller för den delen. Men feber har jag iallafall inte längre, framsteg..

Har inte berättat om i lördags, det var kul ute som vanligt, för mig kan det nästan aldrig bli fel med utgång haha, bra musik, roligt folk, dans och dricka! Men det var FÖR mycket folk, så trångt att det inte fanns plats att dansa och om man ville gå någonstans måste man typ knuffa sig igenom allt folk för att ens komma fram. Norrköping behöver en till nattklubb! Har hört det ryktas att det är på g med något sånt iallafall, så vi får se..

Efter den kvällen har jag bara legat hemma däckad i sängen typ så har inget mer kul o berätta. Har inga roliga bilder o bjuda på heller.. Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0