Torsdag

Idag är jag jätteseg o trött. Ska vila nu sen ska jag dra och träna lite senare runt 6 typ. Hela min dag har förstörts pga mina jävla skor som jag har så ont av, har världens skavsår! Första gången jag använde dom idag, mina beiga kängor alltså. AJ! Gick runt och haltade på stan som en idiot, sen fick jag vänta i skolan i en timme efter att jag slutat för att jag inte kunde gå någonstans och var tvungen o vänta tills mamma var klar och kunde hämta upp mig. Hade ju tänkt gå o ta en fika med tjejerna, men ae, pga mina skor så kunde jag inte det.

På tal om mina beiga kängor, jag hade fått nån fråga om dom, och du som undrade, JA dom är tunna, dom är typ i tyg material. Det är vår skor.

Och när jag ändå håller på och svarar på frågor så är det många som undrar om jag har förstorat läpparna, och NEJ  det har jag inte gjort. Har ganska fylliga läppar naturligt, men skulle kunna tänka mig att förstöra dom lite faktiskt, tycker att stora och fylliga läppar är sjukt snyggt, kan göra ett helt utseende! Inte riktigt men aa ni fattar.

Och sen frågor om Sthlm, om jag har bilder, nej jag har inga roliga bilder alls därifrån. Bara i Globen och så och det orkar jag inte lägga upp. Tog inte många bilder alls så de blir inget med det.

Och en sak till, GRATTIS TILL MIN ALLRA BÄSTA ZANA SOM FYLLER 18 IDAG! Imorgon ska vi fira henne ordentligt, ska bli riktigt kul! Det blir middag, förfest och utgång. WOHO!



Äntligen är vi båda 18, kan inte bli bättre! :D Love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0