Torsdag

Idag: Skola, lunch på Spicy hot, UF-mässan i Stadium Arena, köpte en snygg senilkedja till mina solglasögon från Pieces UF, ett UF-företag som min kära vän Elina och några till tjejer har, dom säljer sjukt snygga smycken, kan visa er någon gång, jag har några örhängen därifrån också. Och nu är jag hemma och ska plugga!

Kenza i snygg senilkedja (fast min är ännu snyggare men en liten korsdetalj på hehe):





Sandra ringde mig nyss och var jättebesviken på att jag inte ville träna med henne idag, haha nästa gång hjärtat! Kände att jag verkligen inte orkade idag, hade inga träningskläder med mig till skolan heller och nu är jag ju hemma och ska plugga så de blev inte så bra med träning idag.. Ibland är de lite krångligt för mig o ta mig in till stan också.

Imorgon fyller bästa Elina 19, så de blir och fira henne på kvällen med middag och lite party tror jag. På lördag åker jag till Sthlm och kollar på melodifestival finalen i Globen, sen sover vi på hotell där tills på söndag. Ska bli jättekul, hade typ glömt bort det haha. Synd bara att jag knappt kollat på Melodifestivalen i år och knappt vet vem jag hejar på..

Men nu ska jag sätta igång och plugga lite, hörs kanske senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0