Sjuk

Idag mår jag skit. Igår efter skolan tog jag en lång fika på Fräckas uteservering med Merdin och hans kompisar, och sen kom även tjejerna dit. Efter det drog jag och tränade med Sandra och Lina, körde ett aerobic pass. Sen blev det mat på Spicy hot efter det, mums! När jag kom hem kände jag mig jätte hängig, la mig i sängen och däckade runt 9. Vaknade igen vid typ 11 och mådde skit, hade jätteont i halsen och var helt plötsligt jätteförkyld? Har sovit jättedåligt inatt pga att jag inte kunnat svälja och har hostat ihjäl mig. Gick ändå till skolan, hatar o missa massa skolarbete alltså, blir sjukt stressad och får ångest av det haha. Men orkade inte va kvar till längre än till lunch, så Merdin och jag åkte hem till mig. Jag mår inte alls bra, känner mig helt slut och är jättesvag i hela kroppen.. Fan att jag ska bli sjuk nu när jag har massa kul planerat i helgen!

Men ikväll ska vi fira Sandra som fyllde 17 i måndags och de klart att jag ska dit ändå! Dock vet jag inte om jag kommer orka festa.. Får se hur det blir. Vi hörs senare eller imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0