Never saw it coming, all of your backstabbing..


Ja, vart ska jag börja.. Har inte haft lust att blogga pga vissa saker som hänt, inga saker jag vill dela med mig av i bloggen men kan säga att jag kanske kommer vara lite nere ett tag. När man bloggar som jag delar man med sig av endel väldigt personliga saker och öppnar upp sig för hela internet och alla som vill läsa. Inte för att jag har speciellt många läsare, det brukar vara ca 200 om dagen, men det finns vissa saker jag vill hålla för mig själv faktiskt.

Iallafall, dom här dagarna som har gått nu har jag mest varit med tjejerna, har inte varit hemma så mycket. Har ju även börjat skolan igen efter lovet så jag har varit upptagen med det också. Har precis kommit ut ur duschen faktiskt och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag åka till Cissi och va där med tjejerna ikväll. Det ryktas om kareokekväll haha, får se hur det blir med det.. :) Mysigt iallafall! Kanske även sover där så det blir nog inget mer bloggande idag iallafall.

Har inga bilder att dela med mig av heller tyvärr, så vi hörs. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0