Took my life from negative to positive and I just want y'all to know that


Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat blogga.

I fredags firade vi som sagt bästa Elina som fyllde 19 med middag hos henne och sen party hos Cissi med massa trevligt folk, hade riktigt kul! :) Sen i lördags blev de o gå upp vid 9 för o åka till Sthlm. Checkade först in på hotellet, vi bodde på Clarion på Söder, sen gick vi och åt på favoritrestaurangen Koh Phangan, godaste thaimaten! Efter det blev det melodifestivalen finalen i Globen, hejade på Danny egentligen men Eric Saade vann och hans låt var ju ändå helt okej, näst bäst, så jag var nöjd! I söndags blev det en sväng på stan i Sthlm och en god lunch som bestod av libanesisk mat i Kungshallen. I måndags hade jag studiedag, minns inte ens vad jag gjorde då. Pluggade tror jag? Sen resten av veckan har det bara varit skola och plugg, igår var jag först och blev testsminkad till en modevisning jag ska vara med i (mer om det en annan gång), sen blev det en sväng på stan med tjejerna också, jag köpte en byxdress från Bikbok och efter det gick vi och tränade.

Nu ska jag plugga och bara ta det lugnt hela dagen! Bjuder först på en låt som jag lyssnat sönder hela dagen idag, den är riktigt skön. Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inga bilder från stockholm?? :)

2011-03-16 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0