I keep going right back to the one thing that I need to walk away from..


Sen sist jag skrev har de hänt ganska mycket, det var ju innan jag skulle till Cissi i onsdags. Och då blev de singstar kväll och mys med tjejerna, vi alla sov även där sen. Sen dagen efter blev de skola och lite shopping efter det, jag kom hem med en jacka, ett par jeans och en tröja. Kan visa någon dag! Igår var de skola och så, sen efter det åkte jag hem och sen gick vi ut och åt på La Uva för o fira pappa som fyllde år igår. Grattis till honom! ♥ Sen efter det åkte jag hem och fixade mig lite, tog några cider och sen drog jag vidare till Cissi där vi förfestade med massa härligt folk. Runt 12 tog vi en taxi till Puls och där blev det party all night så att säga. Haha. Men det var kul faktiskt! :)

Ikväll ska jag nog bara vara hemma, är riktigt seg efter igår. Ska snart äta tacos, mums! Sen blir det väl och se någon bra film eller så. Vi hörs, puss!



Kommentarer
Postat av: sandra lo

Du är hjärtat! hade ni roligt igår kväll? känns jävligt nördigt att skriva såhär till varandra, får fixa min face snart... Haha <3

2011-03-06 @ 00:22:52
URL: http://kneso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0