Yesterday

Igår låg jag först ute och solade i trädgården på morgonen, så skönt! Sen vid halv 2 kom Merdin Zana och Nadja och hämtade upp mig, så åkte vi ut till Mårängen och solade och badade där. Älskar varma härliga sommardagar!

Sen på kvällen hade mina föräldrar lite fest här hos mig, och jag och Merdin joinade såklart. Det var jättetrevligt med härligt folk, massa god mat och dricka, spelade även kubb och satt ute hela kvällen. Sommarkänslor! Sen drog vi vidare och mötte upp Nadja och Kreshnik och drog till Cromwell, tog en drink på uteserveringen. Sen blev det en liten tripp ut till mig och lite spökvandring haha!













Det var alla bilder jag hade från igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med bra uppdatering!

fortsätt så carro!! :D

2011-06-05 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0