Onsdag

Nu är jag tillbaks i Lövsta igen! Kommer inte ihåg så bra vad jag har gjort dom senaste dagarna men typ varit i skolan, fikat, solat, hängt i Vasa, varit på Gymnasieslaget, shoppat lite, och sen har Nadja färgat mitt hår! Gjorde ljusa slingor, det blev fint! Men ska bli ännu ljusare så småningom.

Skönt o sova i min egen säng inatt, sov så gott! Men jag "flyttar" nog tillbaks till lägenheten i Djäkne snart igen haha..

Nu är vi ju lediga ett tag, så skönt! Ser fram emot den här helgen för det ska bli så fint väder. Vet inte riktigt vad som händer idag, sånt som märks! Har inget speciellt o skriva egentligen ville bara uppdatera lite. Men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0