The wait is over!

När jag gick in här på bloggen nyss såg jag att jag hade fått massa kommentarer från folk jag inte känner från andra städer med bloggar? Inga anonyma kommentarer som det alltid annars brukar va alltså. Blev lite förvånad men kul att nytt folk hittar hit till min blogg iallafall, hoppas ni fortsätter följa den :)

Förresten, jag är så glad, lättad och lycklig! Nu är allt skolarbete klart, jag har SOMMARLOV nu. Den perioden som man längtar efter hela året! Egentligen har jag ju inte det förräns på torsdag men jag är ledig måndag, tisdag, onsdag och på torsdag är det ju avslutning så nu tar jag sommarlov!!

Allt vore perfekt om det inte vore så att jag fick IG i matte B. Jag är jättenöjd med mina betyg i övrigt men jag kunde bara inte klara matten.. Det känns jobbigt faktiskt men jag ska fixa det i början av trean. Menmen, fick även reda på några andra betyg idag men dom gjorde mig mycket gladare, jag får VG i samhäll B och MVG i turism A :) Jag har väldigt blandade betyg den här terminen, men jag är nöjd, förutom matten då..

Fick även reda på att jag ska jobba nästa helg, fredag lördag och söndag och det var också en stor lättnad för jag behöver verkligen alla pengar jag kan få just nu, nu när det är sommar, innan Thailand och allt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, har inga speciella planer för ikväll men kommer säkert hitta på något :) Vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0