Thailand om en månad!

Helloooo! Idag börjar jag kl halv 2 men vaknade ändå nu? Typiskt! Hm, minns inte när jag sist skrev men det var nog i tisdags? Sen dess har jag inte gjort så mycket speciellt, i tisdags efter ja åkte hem när jag skrev sist var jag bara med Merdin på kvällen. Sen igår var jag i skolan, eller hade lektion från 8 till halv 10 sen "håltimme" till kl 3 då jag skulle göra matte B omprov. Så under den tiden gick jag runt på stan, köpte ett par shorts och köpte Woktime som jag tog med mig hem till Djäkne och åt. Sen var jag där och tog de lugnt och sen tillbaks till skolan för o göra provet. Det var svårt men jag hoppas verkligen att jag klarade det.. Jag är jättedålig på matte!

Efter provet hämtade Merdin upp mig så följde jag med honom till Napoli och åt sen skjutsade han mig till min pappas jobb, sen åkte jag hem, tog en dusch och lite så och sen drog jag och några av mina söta studenter till Folkparken. Mys! Till slut blev det jag Merdin Esat Kreshnik Nadja Cissi Zana Emil. Vi satt på filtar och bara chillade, eller ja dom som skulle ut drack också. Fullt med studenter i Folkparken haha, blir så avundsjuk på dom, jag vill också haha! Men bara ett år kvar.. Förutom lite onödig drama hade jag en mysig kväll. Avslutade kvällen på Max sen drog vi hem runt 12.

Idag har jag bara en lektion från halv 2 - halv 3 sen vet jag inte vad jag ska göra efter, men får se!


Och just det, min nyhet jag skulle berätta för er är att JAG SKA TILL THAILAND DEN 9 JULI, OM EXAKT EN MÅNAD! Är borta från den 9-27 juli. Jag är så jävla glad, det finns inget bättre än Thailand och vi ska både till Bangkok och någon ö så det blir massa shopping, sol, bad och party! Det ska bli så underbart! Sen en annan bra nyhet är att jag och min roliga global profil grupp (mitt IV-val i skolan) ska till Kroatien i September, det ska också bli riktigt kul! Jag har så mycket att se fram emot just nu, love it.

Puss på er!

En bild från när jag var i Thailand sist, år 2008.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0