Orange

Jag har gått och blivit helt kär i färgen orange. Det var som ett tag när jag bara köpte beiga kläder i våras, älskar fortfarande beige men nu på sommaren vill jag vara lite mer färgglad, så nu vill jag köpa allt orange jag ser istället! Orange kommer nog vara min favoritfärg i sommar, det är så jävla snyggt till en brunbränd kropp!

Gillade Kenzas outfit här riktigt mycket, vitt och orange var verkligen en bra kombination. Ser riktigt fräscht ut! Jag som inte gillar vita byxor egentligen tycker att dom Kenza har på sig här är snygga, jag gillar modellen på dom. Älskar ankelkorta byxor. Hennes orange skor från Zara skulle jag heller inte tacka nej till, men jag har faktiskt ett par snygga orange skor som Zana köpte till mig från Primark i England som jag älskar, kan visa..





Här är mina skor, snygga va?! Älskar dom.



Nu fattas bara lite orange toppar och kanske en kuvertväska, mina naglar och läppar brukar också va orange nu för tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0