Jobbigt..

Håller på och pluggar, har en riktigt jobbig och stor uppgift som ska va klar på fredag. Kommer inte ha tid och plugga dom andra dagarna, har massa annat den här veckan så ville bli klar med den idag. Men den blir bokstavligt talat ALRIG klar, har pluggat sen 14.00 typ och det känns som att jag inte ens har kommit halvvägs? Uppgiften är så stor och man måste skriva så jävla mycket. Ae så jävla jobbigt..

Så min dag kommer nog bara bestå av plugg. Söndagar brukar ju oftast bli så för mig som ni kanske vet. Fast jag är ju i och för sig ledig imorgon, men då ska jag troligtvis åka till Vingåker under dagen och sen har jag massa ärenden o göra inför kvällen, det är ju La semana blanca imorgon, smygpremiär på studentveckan på Puls, så då ska vi ett helt gäng ut o festa såklart! Så imorgon hinner jag nog inte plugga så mycket..

Ae det är nog bäst att jag fortsätter o plugga haha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0