Död

Ligger här i soffan i Djäkne och typ halvsover. Kanske borde vara ute i det fina vädret egentligen men jag är helt död. Hade en jättestressig dag igår, åkte till Vingåker med Merdin och sen hängde jag lite med tjejerna i Vasa. Sen blev det att fixa sig inför kvällen och förfesta lite. Sen var vi ett helt gäng som drog ut till Puls på La semana blanca, det var kul! Somnade vid 4 inatt och gick upp kl 9 för o gå till skolan, hade endel saker jag va tvungen o va med på. Så jag är ganska seg idag som ni förstår.. Men idag fyller min älskling 19 år! Vi firade honom igår/inatt och i helgen ska han få sin present av mig så så blir det lite mer firande! Men grattis igen baby <3 Förresten har jag en GRYM nyhet o berätta, jag är så jävla glad!!!! Men de tar vi när jag kommer hem :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vill veta NU vad det är! :D

du får inte glömma berätta!!!

2011-06-07 @ 19:48:42
Postat av: Anonym

säg nu råååå. skit nyfiken jue! :D

2011-06-08 @ 16:40:03
Postat av: Anonym

come on....

2011-06-08 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0